Nog een paar uur.... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu Nog een paar uur.... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur....

Door: Annemarie Bakker

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

08 September 2015 | Nederland, Eindhoven

Terwijl ik nu nog op de bank in Eindhoven zit, na een hele drukke maar gezellige dag,besef ik me dat morgen DE DAG is waar ik al heel lang naar uit kijk! Spannend!!

Ik ga jullie via deze weg op de hoogte houden van mijn avonturen in Argentinië. Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Annemarie

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 1784

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 13 December 2015

Argentinië

Landen bezocht: