Deel 2 En ik ben hier pas een week?! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu Deel 2 En ik ben hier pas een week?! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu

Deel 2 En ik ben hier pas een week?!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

19 September 2015 | Argentinië, Buenos Aires

En ik ben hier pas een week?!

Inderdaad ik ben hier pas een week en ik heb al zoveel meegemaakt dat ik eigenlijk niet eens weet waar ik moet beginnen. Ik ben direct mee gerold in het leven hier dat alles voorbij vliegt.
Van achter ontsnapte kalfjes en paarden aanrennen, tot familiebezoeken, tot meerdere bezoeken aan de Walmarkt voor een wasmachine.

Dan toch maar even naar het begin. Een prima vlucht gehad met genoeg films, series en enigszins slapen. En een vreemd ontbijt....courgette in tomatensaus en ei ( ja ik keek ook enigszins bedenkelijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Annemarie

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 1778

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 13 December 2015

Argentinië

Landen bezocht: